התרחיש שימנע מדרעי להתמנות לשר | אבי בלום במהדורה

    אייל ראובן No Comments on התרחיש שימנע מדרעי להתמנות לשר | אבי בלום במהדורה

    הפרשן אבי בלום במהדורת הבוקר: על דברי המפכ"ל לשעבר, הנעשה במשפט נתניהו, התרחיש שימנע מדרעי להתמנות לשר, המו"מ עם דגל וחלוקת התיקים בליכוד

    צילום: קול חי
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשן ועורך הדין אבי בלום, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי) והתייחס לדברי המפכ"ל לשעבר. "אני לא יכול להבין איך אלשיך יכול להרשות לעצמו להתראיין ולהשיב דברי שקר. הבן אדם נפוח מעצמו ואומר אני לא התערבתי בחקירות נתניהו ובראיון בעבר אמר אני מכיר כל מילה. זה אומר שהוא יודע ששישים-שבעים אחוז מהציבור לא ייחשפו אח"כ לזה שהוא שיקר".

    לאחר מכן דיבר הפרשן על משפט נתניהו: "עולה מישהי שהייתה בתפקיד בכיר בשירות המדינה, שאינה חשודה בימניות יתר ואומרת דברים שתסמרנה השערות. נראה שנחצו כל הקווים האדומים".

    לדבריו "כל השותפים עדיין מחכים למילה של נתניהו בקשר למשפט שלו. בסוף לא יכול להיות שזה לא חולף לו בראש".

    על האפשרות שדרעי לא יוכל להתמנות לשר: "אם נראה את אליעד שרגא מהתנועה לאיכות השלטון מגיש עתירה נגד חוק דרעי, ואם בג"ץ מוציא צו ביניים – דרעי יהיה בבעיה ולא יוכל להתמנות מיד. אבל דרעי מעריך שלא יהיה פה צו ביניים כי אחד המשקלים שניתנים היא האם ההחלטה הפיכה. כאן שר ממילא יכול להתפטר אחרי זה".

    בצלאל קאהן: "במקרה כזה הוא יוכל להתמנות לראש הממשלה החליפי".

    עוד אמר בלום: "גלי מיארה לא אומרת שחוק דרעי לוקה בחוסר סבירות קיצוני. אם היא תאמר לבג"ץ שהוא סביר קשה לראות את בית המשפט מבטל אותו".

    על המשא ומתן עם דגל: "גם בנושא הדיור דגל התורה רוצה דריסת רגל ואמירה בנושא הזה. גם בנושא מינוי דיינים, יש כמה נושאים פנימיים שייסגרו אחרי ההודעה לנשיא…"



    0 תגובות